niedziela, 27 maja 2012

Żółty lakier fluo - Safari Trendy Colour

Pod koniec zeszłego lata zapragnęłam mieć w swoim lakierowym pudełku lakier w kolorze fluorescencyjnej żółci. Nabiegałam się, naszukałam i znalazłam piękną fluo żółć w ofercie firmy Quiz Cosmetics - marka Safari, seria Trendy! Colour! Nie jest to żadna cytryna czy intensywna żółć - jest mega fluorescencyjny! Oglądając wczoraj na innych blogach trendy na wiosnę/lato 2012 opisujące różne dodatki w kolorach fluo (najbardziej mnie natchnął post Karo z charlize mystery http://charlize-mystery.blogspot.com/2012/05/fluomania.html) przypomniałam sobie o tym lakierze i szybko poleciałam zmyć odpryskujący już fiolet na rzecz fluo żółtego:) Zdjęcia niestety nie oddają koloru tego lakieru i wygląda jak normalna żółć (myślę też, że ma znaczenie fakt, iż nie jestem też najlepszym fotografem;) ).

Lakier bardzo dobrze się rozprowadza, nie smuży i tworzy jednolitą warstwę koloru. Jedna warstwa daje już przyzwoite pokrycie. Ja stosuję dwie i na to top coat, gdyż sam lakier ma jakby satynowe wykończenie. Niestety, żeby ukryć końcówki należałoby chyba nanieść z 5 warstw - choć myślę, że pomógłby biały kryjący lakier jako baza.. Próbowałyście kiedyś tak?

Jedna warstwa:

Dwie warstwy:


Dwie warstwy plus top coat (Essence - Gel-look):



3 komentarze:

  1. Mam ten lakier, nieźle daje po oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też posiadam ten lakier chodź nie jest to mój ulubieniec to kolorek jest super
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://kolorowaminka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie mało co kryje.. i po wyschnięciu jest matowy... :(

    OdpowiedzUsuń